Az Arezzo sztori

AZ AREZZO SZTORI

Letisztult, minimalista formavilág, elegancia, innovatív megoldások és prémium minőség. Ez a mi filozófiánk, ez az, ami a kezdetektől fogva jellemzi és egyedivé teszi cégünket a hazai piacon.

A 2015-ben alapított Arezzo Design Kft. viszonylag friss szereplő a hazai szaniter piacon, ennek ellenére rövid idő alatt komoly tényezővé vált, és jelentős eredményeket mondhat magáénak. Éves árbevétele 2018-ban várhatóan átlépi a 300 millió forintot, és a növekedés üteme az aktuális trendeket figyelembe véve valószínűleg 2019-ben sem törik meg.

Az Arezzo Design termékeit letisztult, minimalista formavilág, elegancia, innovatív megoldások és prémium minőség jellemzi. A cég elsődleges célja egy olyan szortiment kialakítása, ahol nincsenek kompromisszumok. Az Arezzo filozófiája az, hogy vásárlóinak akkor se kelljen lemondania a vonzó formákról és az innovációkról a szaniterek vásárlásakor, ha nem akarnak, vagy nem áll módjukban vagyonokat elkölteni túlárazott termékekre.

A cég viszonteladói hálózata folyamatosan bővül, és jelenleg több mint 200 tagot számlál. Ennek köszönhető, hogy az Arezzo termékei gyakorlatilag az ország teljes területén elérhetők.

És hogy honnan a névválasztás? Arezzo egy gyönyörű olasz város, Toszkána egyik ékköve, amely Firenzétől mintegy 80 kilométerre fekszik. Ez a név egyszerre utal az olasz építészet és formatervezés évszázados hagyományaira, a stílusra, a divatra és az eleganciára, ugyanakkor bizonyos értelemben kijelöli azt az utat, amelyet a cég tulajdonosai a kezdetektől fogva követni szeretnének.

(A bal oldali fotón Arezzo gyönyörű főtere látható).