RENDELÉS ÉS KISZÁLLÍTÁS
- Hogyan lehet megtudni, hogy az adott termékből van-e rendelhető mennyiség készleten?
Erről a termék adatlapja ad naprakész információt (lásd. az Elérhetőség sort). Általánosságban elmondható, hogy minden terméket igyekszünk folyamatosan készleten tartani.
- Mennyi a szállítási határidő?
Ez elsősorban attól függ, hogy az adott napon hány óráig érkezik be hozzánk a rendelés, illetve mikor tudjuk azt feldolgozni. Számla kiállítását követő 2-3 munkanap.
- Csak interneten keresztül tudok vásárolni?
A termékeinket webáruházunk mellett viszonteladó partnereinknél is meg tudja rendelni. Természetesen amennyiben bármilyen kérdése merülne fel, állunk rendelkezésére telefonon vagy e-mailen keresztül.
- Hogyan tudok fizetni?
Miután a kosárba helyezte a megvásárolni kívánt termékeket, a fizetés gomb megnyomásával két lehetőség közül választhat:
- előre utalás: ebben az esetben küldünk Önnek egy utalásos számlát, majd a pénz beérkezését követően adjuk fel a megrendelt csomagot.
- utánvétes fizetés: ebben az esetben a futárnak tudja fizetni a teljes vételárat.
- bankkártya OTP Simplepay rendszerén keresztül
- Mennyibe kerül a kiszállítás?
20 000 forint feletti vásárlás esetén minden terméket ingyenesen szállítunk ki az ország egész területén. Ez alatt az értékhatár alatt a kiszállítás díja bruttó 4.500 forint Trans Pack futárszolgálattal. A szállítási határidő: 2-3 munkanap.
- Mi van akkor, ha sérülten érkezik a termék?
Sajnos az általunk forgalmazott szaniterek egy része törékeny, ezért előfordulhat, hogy szállítás közben megsérülnek. Partnerünkkel, a Trans Pack futárszolgálattal kötött egyedi megállapodásnak köszönhetően vásárlóinknak csak akkor kell átvenniük a terméket, amennyiben meggyőződtek arról, hogy az sérülés- és hiánymentes. Amennyiben azt tapasztalja, hogy a megrendelt áru sérült, azonnal vetesse fel a futárral a jegyzőkönyvet, mert csak így tudjuk elfogadni a szállításból adódó reklamációkat!
A reklamációt kizárólag írásban tudunk elfogadni a csomag átvétele után 24 órán belül, info@arezzodesign.hu
Ha 24 óra elteltével nem érkezik bejelentés, a kiszállítást hibátlannak tekintjük, és nem fogadunk el további reklamációkat.
Tükrök szállítása esetén fokozott figyelmet és ellenőrzést javaslunk.
KARBANTARTÁS , TISZTÍTÁS
- Fekete csaptelepeket hogyan lehet tisztítani?
Először is a felülettel kapcsolatban kell „tisztába tenni” egy- két dolgot: a fekete és matt fehér csaptelepeink NEM FESTETT termékek; egy un. electroplating eljárással kapják meg a festésnél ezerszer tartósabb felületet. Kicsit a krómozáshoz hasonlít az eljárás, mely alapján elektromos töltéssel és mártással érik el a felület stabilitását, időtállóságát. A kemény víz okozta vízkövesedés, egyéb szennyeződések – akár a króm, szálcsiszolt vagy porcelán felületeken – eltávolítására mindenképpen valamilyen kímélő módszer javaslunk, mellyel a felület nem sérül. Legjobb megoldás a vízlágyító készülék. A fekete csaptelepek tisztítása viszonylag egyszerű, de fontos, hogy megfelelő módszereket és anyagokat használj, hogy megőrizzék szép megjelenésüket. Íme néhány lépés, amit követhetsz:
- Szükséges eszközök előkészítése:
- Puha mikroszálas törlőkendő
- Semleges pH-jú tisztítószer (pl. folyékony szappan)
- Ecet vagy citromsav (folteltávolításhoz, ha szükséges)
- Víz
- Előkészítés:
- zárd le a bejövő vizet, ha vízcsere, karbantartás vagy mélyebb tisztítás miatt szükséges.
- Önts egy kis semleges tisztítószert egy tálba vízbe, vagy hígítsd fel a tisztítószert az utasítások szerint.
- Tisztítás:
- Áztasd be a mikroszálas kendőt a tisztítószeres oldatba, majd jól csavard ki.
- Óvatosan töröld le a csaptelep felületét, ügyelve arra, hogy ne használj súrolószereket vagy durva rongyokat, mert ezek megkarcolhatják a bevonatot.
- Ha vízkő vagy egyéb makacs foltok van rajta, használj ecetet vagy citromsavat. Hagyd rajta pár percig, majd töröld le.
- Öblítés:
- Tiszta vízzel öblítsd le a csaptelepet, hogy eltávolítsd a tisztítószer maradványait.
- Száraz, tiszta kendővel töröld át, hogy ne maradjanak vízcseppek, amelyek foltokat okozhatnak.
- Rendszeres karbantartás:
- Érdemes rendszeresen, legalább hetente egyszer tisztítani a csaptelepet, hogy megakadályozd a vízkő és más foltok lerakódását.
Ezek a lépések segítenek megőrizni a fekete csaptelep megjelenését és állapotát!
- A törülközőszárító radiátor kinyítása után rozsda esett ki belőle, ez normális?
A törülközőszárítókban található rozsda (kisebb vagy nagyobb mennyiségben) teljesen természetes mellékterméke a tesztelési folyamatnak. Mielőtt becsomagolják a termékeket nyomáspróbának / vízpróbának vetik alá, és néha sajnos marad benne egy kis víz, ami a szállítás folyamán oxidálódhat.
A rozsdásodás csak addig tart, amíg van oldott oxigén a vízben. Ez zárt rendszer, ha elfogy az oldott oxigén - vas leköti rozsda formájában -, utána már nem rozsdásodik tovább, amíg friss víz nem kerül ismét a rendszerbe.
Lehet kapni fűtéstechnikai szakboltokban vízlágyító és rozsdagátló adalékokat, amit be kell keverni a fűtésrendszer vizébe feltöltéskor.
!!!Nagyon fontos, hogy minden kereskedelmi forgalomban kapható radiátort át kell mosni, mielőtt felhelyezésre kerülnek, főleg, ha a fűtésrendszerre is rá lesz kötve!!!
- A fűtőpatron nem fűt fel, mi lehet a gond?
Küldjön egy pár másodperces videót a problémáról.
Küldje el a fűtőelem sorozatszámát - a készülék hátoldalán, a vonalkód alatt található.
Mikor jelentkezett a probléma? Közvetlenül a telepítés után vagy némi használat után?
A fűtőberendezés tisztán elektromos fűtőtestbe van beépítve, vagy központi fűtésre van csatlakoztatva?
Csak fűtőpatronos használat esetén írja le a fűtőközeg típusát:
Elforgatható-e a fűtőelem teste 330 foknál nagyobb mértékben a tengelye körül, vagy érezhető-e valamikor az eltömődés?
Be volt kapcsolva a fűtőelem, mielőtt behelyezte volna a fűtőberendezésbe?
Korábban megfelelően működött a fűtőelem? Ha igen, akkor az egész elem felmelegedett?
- LED okostükör polcait mivel lehet tisztítani?
A Contrast AR-10080/KT ÉS AR-6080/KT tükrök plexi polccal vannak ellátva. Ez a tükörhöz tartozó polc magas minőségű plexiből készült. Ennek előnye, hogy javítható.
A krémek, elszíneződések körkörös polírozással, nagyon finom csiszolóvászonnal (min. P600) eltüntethetőek.
- Milyen alapanyagokból készülnek az Arezzo Design termékei?
A design mosdók, wc-k és bidék alapanyaga I. osztályú porcelán. A gyártás során az égetési hőmérsékletet folyamatosan 1200 celsius fok felett tartják, ami biztosítja, hogy a víz 0,2% alatt maradjon minden egyes terméknél.
A wc-hez rendelhető wc ülőkék alapanyaga extra vastag antibakteriális Duroplast műanyag. Minden wc tető el van látva a Quick Release technológiával.
A zuhanyfolyókák alapanyaga pácolt rozsdamentes acél (AISI 304). A pácolásnál első lépésben egy speciális kémiai eljárással eltávolítják a folyóka felületéről a szennyeződött oxidréteget, majd egy korrózióálló passzív réteget hoznak létre.
Az esőztetők és zuhanykarok alapanyaga tükörfényes rozsdamentes acél.
GARANCIA ÉS JÓTÁLLÁS
- Milyen garanciális feltételek vonatkoznak az AREZZO design termékeire?
A csaptelepek garancia idejét 2022.11.01-től egységesítettük.
FONTOS! A nem szakszerű beépítésből és a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra nem érvényesíthető a garancia. Ezen felül a vízkövesedésből eredő meghibásodásokért a gyártó nem vállal garanciát. A vízvezeték rendszer kiöblítésének elmulasztása, valamint a vízlágyító és a vízszűrő beépítésének hiánya ugyancsak garanciavesztést okoz.
SZINTÉN FONTOS! A SoftClose WC tetőket kézzel erőltetni szigorúan tilos, mert a fizikai behatástól meglazulhat a benne található mechanika, aminek következtében nem fog megfelelően működni! A WC-tető törésére és a SoftClose mechanikára nem érvényesíthető a 2 éves garancia.
- Hol végzik el a garanciális javításokat?
A csaptelepek garanciális és garancia lejárata utáni javítását a következő szakszervíz végzi:
Armatic Kft. (1102 Budapest, Állomás utca 21., Telefon: +36-1-262-1276 (7:30-12:00-ig ) 30-610-3736 (12:00.18:00-ig)).
- Hol tudom jelezni, ha probléma merült fel egy termékkel?
Előzetesen kershet minket a +36-30/136-8920 telefonszámon, de hivatalosan bejelenteni írásban lehet az info@arezzodesign.hu , szerviz@arezzodeisgn.hu e-email címeken.
- Milyen információk szükségesek a reklamációs folymat elindításához?
Minden esetben szükséges a vásárlást igazoló számla másolata kép és/vagy videó, ahol jól látszik a vélt hiba
Mosdótál - pocelán / kerámia esetén: kép a tál alján található pecsétről
Bútor: kép a tál alján található pecsétről
Tükör: hátsó távoli kép, hátsó közeli kép, videó - A fűtőpatron nem fűt fel, mi lehet a gond?
Küldjön egy pár másodperces videót a problémáról.
Küldje el a fűtőelem sorozatszámát - a készülék hátoldalán, a vonalkód alatt található.
Mikor jelentkezett a probléma? Közvetlenül a telepítés után vagy némi használat után?
A fűtőberendezés tisztán elektromos fűtőtestbe van beépítve, vagy központi fűtésre van csatlakoztatva?
Csak fűtőpatronos használat esetén írja le a fűtőközeg típusát:
Elforgatható-e a fűtőelem teste 330 foknál nagyobb mértékben a tengelye körül, vagy érezhető-e valamikor az eltömődés?
Be volt kapcsolva a fűtőelem, mielőtt behelyezte volna a fűtőberendezésbe?
Korábban megfelelően működött a fűtőelem? Ha igen, akkor az egész elem felmelegedett?