- Hogyan lehet megtudni, hogy az adott termékből van-e rendelhető mennyiség készleten?
Erről a termék adatlapja ad naprakész információt (lásd. az Elérhetőség sort). Általánosságban elmondható, hogy minden terméket igyekszünk folyamatosan készleten tartani.
- Mennyi a szállítási határidő?
Ez elsősorban attól függ, hogy az adott napon hány óráig érkezik be hozzánk a rendelés, illetve mikor tudjuk azt feldolgozni. Szerencsés esetben a megrendelt áru akár már másnap megérkezhet Önhöz, de legkésőbb a rendelés leadását követő második napon.
- Mi van akkor, ha sérülten érkezik a termék?
Sajnos az általunk forgalmazott szaniterek egy része törékeny, ezért előfordulhat, hogy szállítás közben megsérülnek. Partnerünkkel, a CS-SPRINT futárszolgálattal kötött egyedi megállapodásnak köszönhetően vásárlóinknak csak akkor kell átvenniük a terméket, amennyiben meggyőződtek arról, hogy az sérülés- és hiánymentes. Amennyiben azt tapasztalja, hogy a megrendelt áru sérült, azonnal vetesse fel a futárral a jegyzőkönyvet, mert csak így tudjuk elfogadni a szállításból adódó reklamációkat!
- Hogyan tudok fizetni?
Miután a kosárba helyezte a megvásárolni kívánt termékeket, a fizetés gomb megnyomásával két lehetőség közül választhat:
- előre utalás: ebben az esetben küldünk Önnek egy utalásos számlát, majd a pénz beérkezését követően adjuk fel a megrendelt csomagot.
- utánvétes fizetés: ebben az esetben a futárnak tudja fizetni a teljes vételárat.
- Mennyibe kerül a kiszállítás?
Nettó 10 000 forint feletti vásárlás esetén minden terméket ingyenesen szállítunk ki az ország egész területén. Ez alatt az értékhatár alatt a kiszállítás díja bruttó 4.500 forint. A szállítási határidő: 1-2 munkanap.
- Csak interneten keresztül tudok vásárolni?
A termékeinket webáruházunk mellett viszonteladó partnereinknél is meg tudja rendelni. Természetesen amennyiben bármilyen kérdése merülne fel, állunk rendelkezésére telefonon vagy e-mailen keresztül.
- Milyen garanciális feltételek vonatkoznak az Arezzo Design termékeire?
A csaptelepekre 10 év, a porcelán termékek 2 év, az esőztetőkre szintén 2 év, a folyókákra 30 év, a WC szerelvényekre 1 év, míg a Bemeta fürdőszobai kiegészítőkre 12 év garanciát vállalunk.
FONTOS! A nem szakszerű beépítésből és a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra nem érvényesíthető a garancia. Ezen felül a vízkövesedésből eredő meghibásodásokért a gyártó nem vállal garanciát. A vízvezeték rendszer kiöblítésének elmulasztása, valamint a vízlágyító és a vízszűrő beépítésének hiánya ugyancsak garanciavesztést okoz.
SZINTÉN FONTOS! A SoftClose WC tetőket kézzel erőltetni szigorúan tilos, mert a fizikai behatástól meglazulhat a benne található mechanika, aminek következtében nem fog megfelelően működni! A WC-tető törésére és a SoftClose mechanikára nem érvényesíthető a 1 éves garancia.
- Hol végzik el a garanciális javításokat?
A csaptelepek garanciális és garancia lejárata utáni javítását a következő szakszervíz végzi:
Armatic Kft. (1102 Budapest, Állomás utca 21., Telefon: 262-1276 (7:30-12:00-ig ) 30-610-3736 (12:00.18:00-ig)).
- Milyen alapanyagokból készülnek az Arezzo Design termékei?
- A design mosdók, wc-k és bidék alapanyaga I. osztályú porcelán. A gyártás során az égetési hőmérsékletet folyamatosan 1200 celsius fok felett tartják, ami biztosítja, hogy a víz 0,2% alatt maradjon minden egyes terméknél.
- A wc-hez rendelhető wc ülőkék alapanyaga extra vastag antibakteriális Duroplast műanyag. Minden wc tető el van látva a Quick Release technológiával.
- A zuhanyfolyókák alapanyaga pácolt rozsdamentes acél (AISI 304). A pácolásnál első lépésben egy speciális kémiai eljárással eltávolítják a folyóka felületéről a szennyeződött oxidréteget, majd egy korrózióálló passzív réteget hoznak létre.
- Az esőztetők és zuhanykarok alapanyaga tükörfényes rozsdamentes acél.