0

GYIK

 

RENDELÉS ÉS KISZÁLLÍTÁS

 

  • Hogyan lehet megtudni, hogy az adott termékből van-e rendelhető mennyiség készleten?

Erről a termék adatlapja ad naprakész információt (lásd. az raktárkészlet a termék megnevezése alatt). Általánosságban elmondható, hogy minden terméket igyekszünk folyamatosan készleten tartani.

Ha elfogyott egy termék akkor ezt is jelezzük, kiegészítve a termék várható beérkezésével. Azért várható mert a mai dinamikusan változó világunkban sok mindentől függ, hogy tartható -e egy termék várható beérkezése.

Igyekszünk legjobb tudomásunk szerint felmérni és frissíteni szükség esetén a dátumon.

  • Mennyi a szállítási határidő?

Trans-Pack futárszolgálattal: számla kiállítását követő 2-3 munkanap. 

Személyes átvétel szigetszentmiklósi raktárunkban (H-P 8.00- 16.00): számla kiállítását követő 24h múlva lehetséges.

  • Csak interneten keresztül tudok vásárolni?

A termékeinket webáruházunk mellett viszonteladó partnereinknél is meg tudja rendelni. Természetesen amennyiben bármilyen kérdése merülne fel, állunk rendelkezésére telefonon vagy e-mailen keresztül.

  • Hogyan tudok fizetni?

Miután a kosárba helyezte a megvásárolni kívánt termékeket, a fizetés gomb megnyomásával két lehetőség közül választhat:

  • előre utalás: ebben az esetben küldünk Önnek egy díjbekérőt, majd a pénz beérkezését követően adjuk fel a megrendelt csomagot.
  • utánvétes fizetés: ebben az esetben a futárnak tudja fizetni a teljes vételárat
  • bankkártya OTP Simplepay rendszerén keresztül
  • Mennyibe kerül a kiszállítás?

 20 000 forint feletti vásárlás esetén minden terméket ingyenesen szállítunk ki az ország egész területén. Ez alatt az értékhatár alatt a kiszállítás díja bruttó 4.500 forint Trans-Pack futárszolgálattal.
A szállítási határidő: 2-3 munkanap.

  • Mi van akkor, ha sérülten érkezik a termék?

Sajnos az általunk forgalmazott szaniterek egy része törékeny, ezért előfordulhat, hogy szállítás közben megsérülnek. Partnerünkkel, a Trans-Pack futárszolgálattal kötött egyedi megállapodásnak köszönhetően vásárlóinknak csak akkor kell átvenniük a terméket, amennyiben meggyőződtek arról, hogy az sérülés- és hiánymentes. Amennyiben azt tapasztalja, hogy a megrendelt áru sérült, azonnal vetesse fel a futárral a jegyzőkönyvet, mert csak így tudjuk elfogadni a szállításból adódó reklamációkat!
A reklamációt kizárólag írásban tudunk elfogadni a csomag átvétele után 24 órán belül az alábbi emailcímen: info@arezzodesign.hu
Ha 24 óra elteltével nem érkezik bejelentés, a kiszállítást hibátlannak tekintjük, és nem fogadunk el további reklamációkat.
Tükrök szállítása esetén fokozott figyelmet és ellenőrzést javaslunk.

KARBANTARTÁS, TISZTÍTÁS

  • Fekete csaptelepeket hogyan lehet tisztítani? ​

Először is a felülettel kapcsolatban kell „tisztába tenni” egy- két dolgot: a fekete és matt fehér AREZZO design csaptelep kollekciók NEM FESTETT termékek; egy un. electroplating eljárással kapják meg a festésnél ezerszer tartósabb felületet. Kicsit a krómozáshoz hasonlít az eljárás, mely alapján elektromos töltéssel és mártással érik el a felület stabilitását, időtállóságát. A kemény víz okozta vízkövesedés, egyéb szennyeződések – akár a króm, szálcsiszolt vagy porcelán felületeken – eltávolítására mindenképpen valamilyen kímélő módszer javaslunk, mellyel a felület nem sérül.

Legjobb megoldás a megelőzés, azaz egy vízlágyító készülék.  A csaptelepek tisztítása viszonylag egyszerű, de fontos, hogy megfelelő módszereket és anyagokat használjunk, hogy megőrizzék szép megjelenésüket. Íme néhány lépés, amit segíthet:

  1. Szükséges eszközök előkészítése:
    • Puha mikroszálas törlőkendő
    • Semleges pH-jú tisztítószer (pl. folyékony szappan)
    • Ecet vagy citromsav
    • Víz
  2. Tisztítás:
    • A mikroszálas kendőt kell a tisztítószeres oldatba áztatni
    • majd áttörölni a csaptelepet
  3. Öblítés:
    • fontos mindig tiszta vízzel áttörölni a csaptelepet
    • majd száraz, tiszta kendővel áttörölni,  hogy ne maradjanak vízcseppek, amelyek foltokat okozhatnak.
  4. Rendszeres karbantartás:
    • Érdemes rendszeresen, legalább hetente egyszer tisztítani a csaptelepet, a vízkő és más foltok lerakódását elkerülése miatt

 

 

  • A törülközőszárító radiátor kinyitása után rozsda esett ki belőle, ez normális? 

A törülközőszárítókban található rozsda (kisebb vagy nagyobb mennyiségben) teljesen természetes mellékterméke a tesztelési folyamatnak. Mielőtt becsomagolják a termékeket nyomáspróbának / vízpróbának vetik alá, és néha sajnos marad benne egy kis víz, ami a szállítás folyamán oxidálódhat.

A rozsdásodás csak addig tart, amíg van oldott oxigén a vízben. Ez zárt rendszer, ha elfogy az oldott oxigén - vas leköti rozsda formájában -, utána már nem rozsdásodik tovább, amíg friss víz nem kerül ismét a rendszerbe.

Lehet kapni fűtéstechnikai szakboltokban vízlágyító és rozsdagátló adalékokat, amit be kell keverni a fűtésrendszer vizébe feltöltéskor.

!!!Nagyon fontos, hogy minden kereskedelmi forgalomban kapható radiátort át kell mosni, mielőtt felhelyezésre kerülnek, főleg, ha a fűtésrendszerre is rá lesz kötve!!!

  • A fűtőpatron nem fűt fel, mi lehet a gond? 

Küldjön egy pár másodperces videót a problémáról.

Küldje el a fűtőelem sorozatszámát - a készülék hátoldalán, a vonalkód alatt található.

Mikor jelentkezett a probléma? Közvetlenül a telepítés után vagy némi használat után?

A fűtőberendezés tisztán elektromos fűtőtestbe van beépítve, vagy központi fűtésre van csatlakoztatva?

Csak fűtőpatronos használat esetén írja le a fűtőközeg típusát:

Elforgatható-e a fűtőelem teste 330 foknál nagyobb mértékben a tengelye körül, vagy érezhető-e valamikor az eltömődés?

Be volt kapcsolva a fűtőelem, mielőtt behelyezte volna a fűtőberendezésbe?

Korábban megfelelően működött a fűtőelem? Ha igen, akkor az egész elem felmelegedett?

 

 

 

  • LED okostükör polcait mivel lehet tisztítani? 
    A Contrast AR-10080/KT ÉS AR-6080/KT tükrök plexi polccal vannak ellátva. Ez a tükörhöz tartozó polc magas minőségű plexiből készült. Ennek előnye, hogy javítható.
    A krémek, elszíneződések körkörös polírozással, nagyon finom csiszolóvászonnal (min. P600) eltüntethetőek.

 

  • Milyen alapanyagokból készülnek az Arezzo Design termékei?

A design mosdók, wc-k és bidék alapanyaga I. osztályú porcelán. A gyártás során az égetési hőmérsékletet folyamatosan 1200 celsius fok felett tartják, ami biztosítja, hogy a víz 0,2% alatt maradjon minden egyes terméknél.
A porcelán gyártástechnológiái sajátossága miatt a beépített mosdók esetén +8/-2mm eltérés is lehetséges a jelölt méretekhez képest.

???? A wc-hez rendelhető wc ülőkék alapanyaga extra vastag antibakteriális Duroplast műanyag. Minden wc tető el van látva a Quick Release (könnyedén elvehető) és Soft Close (lecsapódás mentes) technológiával.

A zuhanyfolyókák alapanyaga pácolt rozsdamentes acél (AISI 304). A pácolásnál első lépésben egy speciális kémiai eljárással eltávolítják a folyóka felületéről a szennyeződött oxidréteget, majd egy korrózióálló passzív réteget hoznak létre.

Az esőztetők és zuhanykarok alapanyaga tükörfényes rozsdamentes acél.  BIZTOSSSSS?

 

 

 

GARANCIA ÉS JÓTÁLLÁS

  • Milyen garanciális feltételek vonatkoznak az AREZZO design termékeire?


A csaptelepek garancia idejét 2022.11.01-től  egységesítettük. 

FONTOS! A nem szakszerű beépítésből és a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra nem érvényesíthető a garancia. Ezen felül a vízkövesedésből eredő meghibásodásokért a gyártó nem vállal garanciát. A vízvezeték rendszer kiöblítésének elmulasztása, valamint a vízlágyító és a vízszűrő beépítésének hiánya ugyancsak garanciavesztést okoz.

SZINTÉN FONTOS! A SoftClose WC tetőket kézzel erőltetni szigorúan tilos, mert a fizikai behatástól meglazulhat a benne található mechanika, aminek következtében nem fog megfelelően működni! A WC-tető törésére és a SoftClose mechanikára nem érvényesíthető a 2 éves garancia.

  • Hol végzik el a garanciális javításokat?

A csaptelepek garanciális és garancia lejárata utáni javítását a következő szakszervíz végzi:

Armatic Kft. (1102 Budapest, Állomás utca 21., Telefon: +36-1-262-1276 (7:30-12:00-ig ) 30-610-3736 (12:00.18:00-ig)).

  • Hol tudom jelezni, ha probléma merült fel egy termékkel?

​Előzetesen kershet minket a +36-30/136-8920 telefonszámon, de hivatalosan bejelenteni írásban lehet az info@arezzodesign.hu , szerviz@arezzodeisgn.hu e-email címeken. 

 

  • Milyen információk szükségesek a reklamációs folyamat elindításához?

Minden esetben szükséges a vásárlást igazoló számla másolata kép és/vagy videó, ahol jól látszik a vélt hiba 

Mosdótál - porcelán / kerámia esetén: kép a tál alján található pecsétről
Bútor: kép a tál alján található pecsétről
Tükör: hátsó távoli kép, hátsó közeli kép, videó

  • A fűtőpatron nem fűt fel, mi lehet a gond? 

Küldjön egy pár másodperces videót a problémáról.

Küldje el a fűtőelem sorozatszámát - a készülék hátoldalán, a vonalkód alatt található.

Mikor jelentkezett a probléma? Közvetlenül a telepítés után vagy némi használat után?

A fűtőberendezés tisztán elektromos fűtőtestbe van beépítve, vagy központi fűtésre van csatlakoztatva?

Csak fűtőpatronos használat esetén írja le a fűtőközeg típusát:

Elforgatható-e a fűtőelem teste 330 foknál nagyobb mértékben a tengelye körül, vagy érezhető-e valamikor az eltömődés?

Be volt kapcsolva a fűtőelem, mielőtt behelyezte volna a fűtőberendezésbe?

Korábban megfelelően működött a fűtőelem? Ha igen, akkor az egész elem felmelegedett?

Hírlevél feliratkozás

Az Adatkezelési Tájékoztatót elolvastam, megértettem és tudomásul vettem.
Kosár tartalma Tovább a kosárhoz
Vásároljon még 20 000 Ft értékben az ingyenes házhozszállításhoz
Vásároljon még 20 000 Ft értékben az ingyenes házhozszállításhoz